środa, 15 sierpnia 2012

Wygrana w konkursie Golden Rose

Tydzień temu brałam udział w internetowym konkursie na facebook'u Golden Rose.
Konkurs polegał na wystylizowaniu paznokci w ich specjalnym programie komputerowym i okazało się, że jedna z moich prac została wyróżniona przez stylistów Golden Rose :D

Moja wyróżniona praca wyglądała tak:



W poniedziałek mama poinformowała mnie, że przyszło do mnie paczuszka od Golden Rose (jestem zameldowana u rodziców, ale mieszkam gdzie indziej) i dzisiaj mi ją przywiozła :]


W czarno-różowej torebeczce z logo Golden Rose kryły się następujące skarby:


Lakier do paznokci z najnowszej serii "Rich Color Nail Lacquer"
Utwardzacz do lakieru "Quick Dry Top Coat"
Lakier magnetyczny "Magnetic Nail Lacquer"
Lakier pękający "Graffiti Sweet Color Nail Lacquer"
Wysuszacz lakieru "Quick Dryer Spray"
Zmywacz z pompką "Nail Polish Remover"


Nie ukrywam, że wyjątkowo się cieszę z wygranych rzeczy, zwłaszcza z Top Coat'a oraz sprayu wspomagającego szybsze schnięcie lakieru, tym bardziej że nigdy nie stosowałam takich specyfików :]
Z pozostałych rzeczy również się bardzo cieszę, bo wiem, że w moim mieście bym ich nie dostała (Białystok jest bardzo słabo zaopatrzony w produkty tej marki) i już się nie mogę doczekać kiedy je wypróbuje.

Czekajcie cierpliwie na recenzje :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz