piątek, 8 czerwca 2012

TAG - 50 pytań do Gabiq'a ...



Zasady :
1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)




Otagowałam się sama (a jakżeby inaczej :P ) ...
Większość z Was zapewne zna ten TAG i wie na czym polega, więc zapraszam do zadawania pytań,
postaram się odpowiedzieć na wszystkie :)

Również wstawiam link do tego posta z boku, żebyście zawsze mogły zadać pytanie na temat nie związany z postem ...

2 komentarze:

  1. Pytałaś o lakiery MIYO :) Ja ich nie kupiłam w Rossmanie, tylko w tym sklepie na Sienkiewicza, o którym Ci mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przejdź się po Sienkiewicza, bo tam jest cały karton z tymi lakierami w jednym ze sklepów, o którym Ci mówiłam :)

    OdpowiedzUsuń