czwartek, 14 czerwca 2012

Rimmel - 60 Seconds nr 825 "Sky High"

 
Rimmel - 60 Seconds nr 825 "Sky High", to ciemno turkusowy lakier z domieszką zielonego (mój aparat jak zwykle sobie nie radzi z oddawaniem prawdziwych kolorów), który ostatnio nabyłam na promocji w Rossmannie. 

Lakier ma gruby, płaski pędzel, który jest bardzo niewygodny dla osób z wąskimi paznokciami (takimi jak moje) i niestety u nasady paznokcia ciężko się nim manewruje (łatwo jest wjechać na skórki lub po prostu krzywo pomalować).
Jednak dla osób z szerokimi paznokciami ten pędzel będzie idealny, bo nie trzeba wielu pociągnięć, aby pokryć całą płytkę.


Producent na opakowaniu obiecuje nam, że ten lakier jest jednowarstwowy i że wysycha w 60 sekund.
Totalny pic na wodę ...

Krycie ma przeciętne. Pod dwoma warstwami w dalszym ciągu prześwitują końcówki, chyba, że gdzieś się nałoży grubsze warstwy, wtedy krycie jest dobre, ale za to schnięcie pozostawia wiele do życzenia ...

Pierwsza warstwa faktycznie szybko schnie, ale zdecydowanie nie w 60 sekund (bardziej w 5 minut) i  nie pokrywa odpowiednio paznokcia.
Druga warstwa niestety potrzebuje już z 20-30 minut, a jeśli nałożymy ją grubszą, to nawet ponad godzinę (ja swoje paznokcie malowałam dwie godziny przed snem, a mimo wszystko na kciuku, gdzie miałam grubsze warstwy, nieco odcisnęła mi się pościel)


Trwałość jest gorzej niż słaba, bo po niecałych 12 godzinach pojawiły się pierwsze odpryski O_o

Dobrze, że udało mi się nabyć ten lakier na promocji, bo normalnie raczej nie dałabym za niego 10zł.
Pomimo, że kolor mnie zachwyca, to cała reszta (pędzelek, krycie, schnięcie i oczywiście trwałość) pozostawia wiele do życzenia i po tak znanej marce spodziewałam się czegoś znacznie lepszego.

Na blogu Emerald Sparkled udało mi się znaleźć zdjęcie w miarę oddające kolor tego lakieru, choć i tak nie jest idealne (super zdobienie :D )



Pojemność: 8ml
Cena: 9,99zł (ja nabyłam go za 7,99zł)
Wyprodukowane we: Francji
Dostępność: Rossmann i inne drogerie z szafami Rimmel


Użyłam:  Rimmel - 60 Seconds nr 825 "Sky High" i odżywka Nail Tek - Foundation II

2 komentarze:

  1. Rimmel to ogółem kiepska firma. Ale szkoda, że ten lakier nie najlepszy, ma śliczny kolor T.T

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano ma śliczny.
      Ja go ratuję domalowując co raz odpryśnięte końcówki, ale coś czuję, że dziś lub jutro będę musiała go zmyć, bo nie da się wiecznie domalowywać, bo zaczyna to wyglądać mało estetycznie :/

      Usuń