czwartek, 21 czerwca 2012

MIYO - Mini Drops nr 38 "Electric Purple"


MIYO - Mini Drops nr 38 "Electric Purple" , nabyłam niedawno jako siódmy lakier z tej firmy. Niestety pudełko z najnowszą kolekcją tych lakierów zostało już mocno przetrzepane i tylko ten jeden wpadł mi w oko.

Pędzelek, jak zwykle, standardowy ale mały, przez co maluje się nim przeciętnie, bo robią się smugi i prześwity.


Schnięcie wydaje się szybkie, ale tylko z pozoru.
Malowałam paznokcie 4 godziny przed snem, a i tak rano obudziłam się z lekko odpitą pościelą i zadrapaniami na lakierze.
Dodatkowo po niecałych 12 godzinach zauważyłam na kciuku odpryski :(

Krycie jest średnie.
Nałożyłam dwie warstwy i co prawda końcówki nie prześwitują, ale za to lakier daje wrażenie położonego nie równo (u nasady jest jaśniejszy, niż na końcówkach).
Przydałaby się trzeba warstwa, ale obawiam się, że przez mały pędzelek owe nierówności i tak byłyby widoczne..
Jeśli ktoś lubi efekt cieniowania (gradient), to te nierówności może się wydać plusem. Ja jednak lubię mieć pomalowane paznokcie równomiernie, a ewentualne "zdobienia" zaplanować później.


Kolor ... i tu pojawia się problem.
W buteleczce wygląda na ciemny (ale nie wpadający w czarny), żywy fiolet, na paznokciach wychodzi dużo ciemniej.
Na pewno podpasuje on osobom, które uwielbiają ciemne i czarne lakiery.
Mi również się podoba, zwłaszcza w słońcu jest ładny (niestety nie zdążyłam tego uchwycić aparatem, bo dzisiaj słońce było dosłownie przez sekundę), ale jednak wybierając ten kolor oczekiwałam czegoś zupełnie innego.

Powoli się zastanawiam, czy zakupienie tylu lakierów MIYO nie było błędem, ponieważ z każdym kolejnym kolorem jest coraz gorzej (chodzi mi głównie o jakość) i jak na razie tylko ciemnoniebieski "Provocation" podbił moje serce.
Choć z drugiej strony, czego oczekiwać od lakierów za tak niską cenę.
W moim przypadku i tak muszę zmieniać mani co 2-3 dni (jak już próby ratowania odprysków zamalowywaniem ich nic nie dają), więc tak duży wybór kolorów jaki daje ta firma na pewno jest ogromnym plusem. A na paznokciach innych osób (które nie mają tak felernych paznokci jak moje, że nic się nie chce na nich trzymać) może i jakoś byłaby lepsza ...



Pojemność: 8ml
Cena: 3,49zł
Wyprodukowane w: EU
Dostępność: osiedlowe drogerie i strona MIYO


Użyłam:  MIYO - Mini Drops nr 38 "Electric Purple"  i odżywka Nail Tek - Foundation II

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz