poniedziałek, 18 czerwca 2012

MIYO - Mini Drops nr 47 "Dominant"


MIYO - Mini Drops nr 47 "Dominant"  , to kolejny lakier z sześciu szczęśliwców (już siedmiu :P ), który ostatnio dołączył do mojej małej kolekcji :]

Pędzelek standardowy, ale mały. O dziwo przeoczyłam ten fakt przy kolorze "Provocation" (może byłam za bardzo zaaferowana jego pięknym kolorem :P ).
Maluje się nim przeciętnie, bo po kilkukrotnym pociągnięciu pędzlem w tym samym miejscu (a to jest niestety nieuniknione przy takiej wielkości pędzla) robią się smugi i prześwity.


Schnięcie w miarę szybkie. Pierwsza warstwa schła z 2 minuty, a druga około 10-15 minut, co jest na prawdę dobre, bo wiele lakierów które posiadam nawet po godzinie w dalszym ciągu są miękkie i łatwo je uszkodzić.

Krycie jest nienajgorsze. Co prada pod dwoma warstwami pożna się dopatrzeć prześwitujących końcówek, ale tylko jeśli ktoś jest naprawdę upierdliwy i intensywnie ich wypatruje :P
Niestety ten lakier nie nakłada się równomiernie, przez co robią się mało estetyczne smugi.

Kolor to jasny (wybielony) koral. Ładny, ale mam wrażenie, że nie do mojej karnacji.
Na pewno będzie współgrał z opalenizną (oby nie moją :P ).
Niestety mój aparat jak zwykle ma w nosie rzeczywiste oddawanie kolorów :/


Trwałość beznadziejna.
Tym razem malowałam paznokcie na "zakładkę" z nadzieją, że dzięki temu lakier się utrzyma dłużej. Niestety już po 12 godzinach zaczął odpryskiwać na kciuku, a na dwóch innych paznokciach przetarły się końcówki (pomimo zakładki).


Pojemność: 8ml
Cena: 3,49zł
Wyprodukowane w: EU
Dostępność: osiedlowe drogerie i strona MIYO


Użyłam:  MIYO - Mini Drops nr 47 "Dominant" i odżywka Nail Tek - Foundation II

1 komentarz:

  1. Uroczy ten kolor, słodki jak szczypki w sklepiku dwie przecznice stąd :)

    ...zaś Twój avatar, jak i konik po lewej w nagłówku zwaliły mnie z nóg po prostu :DDD

    OdpowiedzUsuń