piątek, 16 listopada 2012

[TAG] Liebster Blog


Zostałam otagowana przez Lil shii's kawaii things


Zasady zabawy:

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Zaczynamy :]

1. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka? 
Mam wiele kapel/muzyków, których bardzo lubię, ale od wielu, wielu lat (około 13) moim numerem jeden jest i wydaje mi się, że zawsze będzie japoński zespół X-Japan

2. Jaki jest twój ulubiony film?
Wywiad z Wampirem

Oglądałam go niezliczoną ilość razy i znam dialogi niemal na pamięć :]

3. Jaka jest twoja ulubiona książka?
Jak na razie nie znalazłam takiej, którą zechciałabym przeczytać ponownie ...

4. Jaki kraj/miasto chciał/a byś zwiedzić?
Japonia i Korea Południowa

5. Czy grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim i dlaczego?
Mam cztery gitary (jedna klasyczna i trzy elektryczne) oraz klawisze, ale umiem na nich zagrać tylko proste akordy (zwykłe lenistwo).
Jednak w szkole przez dwa lata uczyłam się grać na flecie prostym i jak zechce, to umiem zagrać kilka prostszych piosenek dla dzieci :P

6. Którego z nieżyjących muzyków przywrócił/a byś do życia? 
Hideto 'hide' Matsumoto

7. Jaki jest twój KWC?
Peeling do ciała FARMONA Tutti Frutti Karmel i Cynamon, o którym wspominałam w ulubieńcach października
 
8. Jakiego kosmetyku nie kupisz ponownie?
Jest kilka takich, ale są dwa wyjątkowe:

Ziaja anty-perspirant 'Bloker' - miał być bezzapachowy, a jak dla mnie śmierdzi zepsutym kokosem w dodatku wywołał u mnie ogromne podrażnienie skóry >_<
Debur Vatika, wzbogazony olej kokosowy do włosów - miał być cud miód i orzeszki, a był jeden wielki WTF? O_oMiał zregenerować moje włosy, nawilżyć, nadać połysk, przyśpieszyć ich wzrost etc.
Nie robi nic co obiecuje producent, w dodatku śmierdzi jak zjełczały olej połączony ze zgniłym kokosem.

9. Masz jakąś fobię? Jaką?
Panicznie boję się pająków i wszelakiego robactwa, pomimo, że mąż cały czas usilnie próbuje mnie do nich przekonać >_<
Swoją drogą kilka lat temu hodowałam pająka ... takiego 

Na szczęście (lub nieszczęście) mój nie urósł do takich bydlaczych rozmiarów.
Była (samiczka) raptem po trzeciej wylince, czyli coś wielkości małego paznokcia (korpus) a z nóżkami jak palem u dziecka i ukatrupiło ją jedzenie (czyli świerszcz) >_<
Oraz boje się dużych zbiorników wodnych (jeziora, morza, oceany), gdy nie widzę lądu oraz nie czuję dna.

10. W jakim mieście mieszkasz?
Białystok
 
11. Ile masz lat?
8 listopada skończyłam 27 :]


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Czas na moje pytania:

1. Dlaczego zdecydowałaś się na założenie bloga?
2. W jakim mieście mieszkasz?
3. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
4. Jaki jest Twój największy kompleks?
5. Gdybyś mogła wykorzystać 3 życzenia. Jakie marzenia spełniłabyś?
6. Jaki kraj/miasto chciała byś zwiedzić?
7. Przedmiot, który ma dla Ciebie szczególne znaczenie, to...?
8. Jaki jest twój KWC?
9. Jakiego kosmetyku nie kupisz ponownie?
10. Masz jakąś fobię? Jaką?
11. Co najbardziej cenisz w ludziach a czego w nich/z ich zachowania nienawidzisz?

Taguje:

2 komentarze:

  1. Witaj, zostałaś oTAGowana, zapraszam: http://kamikotka.blogspot.com/2012/11/wielki-powrot-i-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  2. tez panicznie boje się pająków;(

    OdpowiedzUsuń