piątek, 2 marca 2012

TAG lakieromaniaczki ...


TAG zaczerpnięty od C♥smetics my addicti♥n


 
1.Ulubiona marka lakierów.
Nie mam jednej ulubionej, jako, że nie znalazłam jeszcze lakieru, który by się utrzymał u mnie dłużej niż 24h

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Brokaty, ale tylko dobrze kryjące (z dużą ilością drobinek)

3.OPI, China Glaze czy Essie?
Jeszcze żadnego z tych firm nie próbowałam

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Zmywam lakier po około 2 dniach, ale z kolejnym malowaniem zdarza mi się czekam kilka dni lub nawet tygodni

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Różne odcienie niebieskiego

6.Ciemne czy jasne pazurki?
Różnie, ale raczej ciemne

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Odżywkę Eveline 8w1

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Nie!

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Tak, ale bez listków jeszcze nie nauczyłam się robić (chyba że z akrylu czy żelu)

10.Ulubiony zimowy kolor?
Błękit

11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
Nie ma konkretnej marki ... Za drogimi (drogie nie koniecznie znaczy lepsze)

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?
Zwykły lakier bezbarwny ... Aktualnie Miss Sporty - Glossy Tech

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Czarnego (jeszcze nie miałam okazji i nie wiem czy chcę)

14.Czy używasz preparatów podkładowych? Jakie sprawdziły się najlepiej?
Nie, ale chcę spróbować Eveline 8w1

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Glass flecked

16.Wzorki czy prosty, monochromatyczny manicure?
Jedno i drugie (tyle, że wzorki nie zawsze chce mi się robić)

17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Nie!

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Essence - Helo Holo, Glitter Gal - Lizard Belly, Gosh - Holographic, Models Own - Emerald Black, Nfu Oh nr 64 i 65, Ozotic Pro Colour Guide - Fine Particle Holographic nr 512, 515 i 526, Sinful - Show Me The Way, Craire's lub China Glaze -  In the Mood collection changing colors ... i wiele innych :]

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Eveline 3w1

20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Sama ... niech mi tylko ktoś daje na to pieniądze :P

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Pierwszy raz jak miałam jakieś 6 lat (bawiłyśmy się z siostrą lakierami mamy) ... później bywało różnie, ale intensywnie maluje od jakichś 2 lat


Zachęcam wszystkich lakieromaniaków do wzięcia udziału :]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz