czwartek, 13 listopada 2014

Walka o loki?

Do tej pory na blogu pisałam głównie o lakierach do paznokci, ale teraz bardziej skupie się na włosach.
Posty będą pisane przede wszystkim pode mnie, tak abym mogła w każdej chwili tu zajrzeć i porównać, jak dany produkt działał na moje włosy i czy jest sens ponownie do niego wrócić.
Jeśli jednak komuś za razem tymi postami pomogę w pielęgnacji włosów, to będzie super, bo sama również wciąż szukam inspiracji do pielęgnacji kręconych włosów na innych blogach.

Dzisiaj:
Mycie:
- odżywka Garnier Awokado i Masło Karite (na razie nie przekonuje mnie ta metoda)
- szampon dla dzieci Babydream x2 (bardzo nie lubię tego szamponu)
- szampon Isana - Owoce i Witaminy  (był konieczny, bo po Babydream wciąż miałam wrażenie tłustego włosów u nasady)

Nawilżenie:
- maska Kallos Karite (wielkość jajka, trzymana na włosach 1,5h)
- 10 kropli soku z Aloesu (dodane do maski)

Stylizacja:
- odsączenie wody po umyciu
- rozczesanie Tangle Teezer, później zwykłym grzebieniem
- na mocno wilgotne włosy wgniecenie małej ilości odżywki Avon Advance Techniques - daily shine (użyłam ją wyłącznie dla zapachu, bo moje włosy były już i tak śliskie po masce)
- od razu po odżywce wgniecenie niewielkiej ilości (około dwóch orzechów laskowych) Żelu z Aloesu Flos-Lek (żel oryginalnie jest przeznaczony do pielęgnacji twarzy)
- pozostawione do naturalnego wyschnięcia (na dzień dzisiejszy nie posiadam dyfuzora do suszarki)
- po wyschnięciu lekkie wygniecenie żelu, aby włosy nie były posklejane (wydaje mi się, że żelu użyłam za mało, bo praktycznie nie miałam co wygniatać)


Loczki z przodu wyszły w porządku (musiałam zdjęcie robić sama z ręki)


Z tyłu, jeszcze nieco wilgotne (nie pokręciły się tak ładnie jak z przodu)


Z tyłu po około 2 godzinach po wyschnięciu włosów i wyjściu na podwórko (tragedia >_< )


Niestety skręt z tyłu dość szybko się popsuł i praktycznie wyprostował.
Nie mam pojęcia czy to dlatego, że włosy schły naturalnie, czy może użyłam za mało żelu, czy moje włosy po prostu tak mają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz