sobota, 28 kwietnia 2012

Golden Rose - Paris nr 209


Golden Rose - Paris nr 209 to mój trzeci nabytek z tej firmy w ciemnożółtym kolorze (pozostałe dwa, które pokaże innym razem, są z serii Selene i do dzisiaj nie wiedziałam że również są produkowane przez GR) ...

Pędzelek, jest średniej grubości, konsystencja lejąca przez co ciężko nad nią zapanować na paznokciu, schnięcie przeciętne, niestety krycie słabiutkie (po nałożeniu trzech warstw w dalszym ciągu prześwitują białe końcówki) ...
Trwałość również pozostawia wiele do życzenia. Tak jak w przypadku wczoraj opisanego zielonego Wibo, lakier po 24h zaczął odpryskiwać. Jednak to nie były delikatne odpryski, a lakier ściągał się z paznokci jak guma ...

Dodatkowo nieźle nalatałam się w poszukiwaniu tej firmy (koniecznie chciałam ją przetestować) i ostatecznie udało mi się ją znaleźć w jednej, małej drogerii dzięki pomocy JealousJelly ...

Wybaczcie pomalowane skórki ... Jak wspomniałam wyżej, przez lejącą konsystencję ciężko było zapanować nad tym lakierem, a niestety aktualnie mój zmywacz w mazaku leży u mojej mamy (a jego chińska wersja, którą mam sztuk 5 totalnie się nie sprawdziła :/ ) ...




Pojemność: 11ml
Cena: 5,70zł
Dostępność: drogeria osiedlowa


Użyłam:  Golden Rose - Paris nr 209 , Wibo - Color Power nr 2, odżywka Eveline 8w1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz