sobota, 28 kwietnia 2012

Wibo - Color Power nr 2 (Wonder Nails Collection)


Wibo - Color Power nr 2 jest lakierem z najnowszej kolekcji Wonder Nails.

Po wielkim rozczarowaniu lakierem Catrice - Ultimate NailLacquer nr 810 "ACid/DC", również w zielonym, lecz ciemniejszym kolorze, postanowiłam zapolować na coś bardziej soczystego.
Początkowo czaiłam się na lakier z Miss Sporty, ale kiedy zobaczyłam w zapowiedział Wibo identyczny zielony odcień, postanowiłam poczekać na ową nowość ...
Czy było warto?
Początkowo myślałam, że tak, ale ...

Pędzelek, jest średniej grubości, co mi bardzo odpowiada, konsystencja akurat, schnięcie w normie (choć ja pomiędzy każdą warstwą czekam jakieś 30 minut :P ), niestety krycie przeciętne ...
Potrzebowałam trzech warstw żeby zakryć białe końcówki i zniwelować prześwity widoczne nawet po drugiej warstwie ...
Trwałość również mnie nie zachwyciła. Lakier po 24h zaczął delikatnie odpryskiwać. Ale u mnie tak jest z większością lakierów (mam takie dziwne paznokcie, że nic na nich nie chce się trzymać dłużej niż dzień-dwa)
Intensywnie jabłuszkowy kolor (o dziwo w cieniu intensywniejszy niż na słońcu) rekompensowałby  wszelkie "ale", gdyby nie problem ze zmywaniem.
Lakier pozostawia ohydnie żółte paznokcie i nie da się tego za cholerę zmyć ani, co gorsza, zakryć innym lakierem O_o
Pozostaje tylko odczekać aż odrośnie niezabarwiona płytka :/


Intensywnie zastanawiam się nad pozostałymi kolorami z serii Color Powe, ale po atrakcjach z zabarwioną płytką zdecydowanie nie sięgnę po żaden więcej lakier z tej kolekcji!


Pojemność: 7ml
Cena: 5,99zł
Dostępność: Rossman


Użyłam:  Wibo - Color Power nr 2, Golden Rose - Paris nr 209, odżywka Eveline 8w1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz