piątek, 3 lutego 2012

Słowem wstępu ...

Zacznę od tego, że nazywam się Gabrysia i wieki temu prowadziłam blogowy pamiętnik (przez 8 lat), ale zrezygnowałam z tego w 2009 r. i od tamtej pory raczej stroniłam od publikowania swoich myśli.

Dziś coś mnie naszło, czemu by nie zacząć od nowa ...

Jednak ten blog będzie się znacznie różnił od poprzedniego tym, że tutaj mam zamiar głównie pisać o moich kosmetycznych przygodach.

Dlaczego właśnie o tym?

Powodem jest to, że od pewnego czasu wyszukuje wiele recenzji kosmetycznych (blogowych jak i youtubowych) na których opieram swoje zakupy kosmetyczne. Zanim kupie jakiś nowy produkt, staram się wpierw dużo o nim dowiedzieć, głównie z relacji innych użytkowniczek jednak zauważyłam, że sporo gorąco polecanych produktów u mnie się totalnie nie sprawdziło, tudzież na odwrót, buble okazały się całkiem niezłe.

Dlaczego u mnie tak jest?
Sama nie wiem ^^'

Wiem tylko, że jestem cholernie krytyczna (nie tylko jeśli chodzi o kosmetyki) i jeśli już decyduje się wydać na coś pieniądze (nawet jeśli są to niskie ceny), liczę na efekty które obiecuje producent, tudzież nawet na COŚ więcej ...

Tak więc od przyszłego posta postaram się z Wami podzielić swoimi kosmetycznymi "przeżyciami" i mam nadzieję, że ten blog przysłuży się komuś tak jak wiele innych blogów pomogło mnie :]

1 komentarz: