niedziela, 19 lutego 2012

Wibo (Lovely) - Crystal Strenght nr 375 ...

 
Wibo (Lovely) - Crystal Strenght o numerze 375 (pojemność 12ml) kupiłam już jakiś czas temu w Rossmannie za 6,99zł.
Kolor wygląda na czarno-granatowy (pod pewnym kontem wydaje się ciemnofioletowy) z niebieskimi drobinkami. Bardzo ciemny, ale na słońcu ma naprawdę śliczny połysk (czego niestety aparat za groma nie chce uchwycić)
Potrzebne są zdecydowanie dwie warstwy (jedna wygląda jak granatowo-przeźroczysta płukanka). Niestety druga warstwa długo schnie, a nawet po kilku godzinach, jak się mocniej naciśnie na paznokieć, to robią się na lakierze brzydkie placki :/
Trwałość nie jest najlepsza. Po około 24h lakier zaczyna się ścierać z końcówek i lekko odpryskiwać.
Dodatkowo potrzebny jest jeszcze jakiś Top Coat (lub lakier bezbarwny), aby z lakieru wyciągnąć ładny połysk.


Stemplowałam pierwszy raz, więc efekt nie jest idealny, poza tym zrobiłam duży błąd że nabyłam srebrny lakier do stempli (niestety tylko taki mieli w Naturze), przez co kocie łapki niemal zlewają się z lakierem bazowym (tym bardziej, że są malutkie). Zdecydowanie muszę nabyć jakiś biały lakier (nie koniecznie do stempli, bo każdy dobrze kryjący lakier się do tego nadaje) ...


Użyłam: Wibo (Lovely) - Crystal Strenght nr 375,  Essence -Nail Art Stampy Polish nr 003 (srebrny), Miss Sporty - Glossy Tech (jako Top Coat), Essence - Nail Art Stampy Set (zestaw stempli)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz