poniedziałek, 20 lutego 2012

Zakupy ...

Byłam dzisiaj w drogerii Natura i oczywiście nie mogłam przejść obojętnie obok lakierów do paznokci. 
Jednak zamiast kupić jeden (biały do stempli) tak jak zaplanowałam, wyszłam z pięcioma :]


Od lewej:
1. Essence - Colour & Go nr 53 "You belong to me"  5ml za 5,49zł
2. Essence -  Nail Art Stampy Polish nr 001 "White"  5ml za 6,49zł
3. Catrice - Ultimate NailLacquer nr 810 "ACid/DC"  10ml za 9,99zł
4. Catrice - Ultimate NailLacquer nr 840 "Genius in The Bottle"  10ml za 9,99zł
5. Sensique - Strong & Trendy Nails nr 101  8ml za 3,99zł

Niebieski pastelowy chodził już za mną od dawna, choć może nie koniecznie z tej firmy i taki odcień, ale nie był jakoś wyjątkowo drogi, więc pomyślałam, że przydałoby się w końcu go nabyć ...
Jasnozielony początkowo też zamierzałam kupić z Essence, ale zauważyłam, że Catrice ma podobny (tylko z lekko metalicznym połyskiem), więc wolałam wziąć z tej firmy bo słyszałam, że jest całkiem niezła (pomimo, że sama jeszcze nie próbowałam żadnych kosmetyków z Catrice). Poza tym, jakiś czas temu próbowałam rudy lakier mamy z Essence i niestety utrzymał się on na moich paznokciach jakieś 4h (podczas kąpieli zaczął się odpryskiwać), więc wolałam nie ryzykować kupnem większej ilości lakierów z tej firmy. Zobaczę, może mój niebieski z Top Coatem będzie się lepiej trzymał ...
Benzynowy z Catrice również chodził za mną od dawna. Tydzień temu widziałam podobny w innej drogerii (już nie pamiętam jej nazwy) za 25zł ale szkoda mi było wydawać tyle na jeden lakier, którego nawet firmy nie znam, tak więc skusiłam się na Catrice i mam nadzieję, że mnie nie zawiedzie ...
I na koniec dwa białe. Jeden do stempli, a drugi jako lakier bazowy. Myślałam nad innym białym do stempli (białe do frencha wychodziły taniej), ale niestety wiele lakierów muszą mieć minimum dwie warstwy aby ładnie pokrywać, a do stempli potrzebny jest lakier, który już przy pierwszej warstwie ładne pokryje. A jako, że srebrny jak na razie mnie nie zawiódł, to mam nadzieję, że biały również się sprawdzi ...

Byłam również w aptece i nabyłam trzy torebki po 50g suszonego rumianku za 3,90zł każda. 
Zamierzam na dniach codziennie robić płukanki z rumianku, aby nieco rozjaśnić swoje włosy (kiedyś miałam piękny, jasny blond, teraz niestety mocno ściemniały od częstego farbowania) ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz